Ktorá postava sa Vám páči viac?

08.07.2010 16:18

Je to iba menší dotaz, ku ktorému bude priradená anketa.
Chcem vedieť, ktorý základ ženskej postavy sa Vám páči viac.
I keď v ankete je viac možností, tu máte tie, ktoré som doteraz používala ja.
Podľa základu A. sú vlastne robené iba dosť staré obrázky a Golfistky.
Podľa základu B. sú robené novšie komiksy, tuším sa prvýkrát objavil v Zóne.
Základ C. je klasický, ktorý sa používa v oots, anti - heroes a väčšine ostatných fanúškovských vecí, ale mne sa príliš nepáči. (ten tretí obrázok, pridaný dodatočne.. je to vlastne upravený obrázok môjho priateľa PJ)
Chcela by som, aby ste mi nielen zahlasovali, ale aj napísali svoje názory, kedže sama som nerozhodná a veľmi by ma potešil váš záujem.
Ďakujem tým pár, čo prejavia záujem a ochotu mi troška pomôcť.